המלצות על טיולים רגליים בקרבת מקום

טיולים רגליים בקרבת מקום

ארץ הצפון מלאה במסלולים בטבע ומקורות מים רבים וזה הוא הדבר שמייחד אותה יותר מכל. כשמדובר בלהכיר את הגליל אין כמו טיולים רגליים כדי לעשות זאת. אנו, צוות הקמפינג, תמיד מייעצים בשמחה לאורחי הקמפינג שלנו מה כדאי לעשות ולאן ללכת בהתאם לעונה ובקשות האורחים. ריכזנו בעבורכם מספר טיולים בין היפים בארץ ובמקרה הם גם נסיעה של כמה דקות מהקמפינג שלנו.

אנחנו תמיד נמצאים לרשותכם לייעץ ומהמלצות  על טיולים בקרבת מקום… תהנו!

נחל חרמון (הבניאס)

טיול רגלי. המסלול הוא מקיבוץ דפנה לקיבוץ שדה נחמיה. כל כיוון כשעה וחצי .

יוצאים מחניון דרך הנחל וחוצים את הכביש במנהרה לכיוון מסעדת הדגים. עוקפים את המסעדה והולכים לאורך פלג נחל הדן עד שמגיעים לכביש ראשי. חוצים את הכביש ופונים שמאלה וממשיכים עליו כ-100 מטר. עוברים גשר ומיד אחריו פונים ימינה ומתחילים ללכת לאורך נחל הבניאס- נחל חרמון. בדרך פרדסים ומטעים ובהמשך מסלול אטרקטיבי עם מגוון פינות חמד. ממשיכים עד שמגיעים “לחניון האקליפטוס” אפשר לשלוח לשם נהג או לחזור רגלית .

נחל דן

טיול רגלי. בין שעה לשעתיים.

יוצאים מחניון דרך הנחל ונכנסים לתוך קיבוץ דפנה (כביש ראשי) עולים בכביש ישר עד קצה הקיבוץ. שם תעברו בשער קטן. המשיכו ישר עם הדרך הסלולה דרך מטע האבוקדו ובקצהו תוכלו לבחור ימינה או שמאלה ולסייר לאורך נחל הדן.

אנדרטת אסון המסוקים

טיול רגלי רבע-שעה לכיוון.

יוצאים מחניון דרך הנחל וחוצים את הכביש במנהרה ,פונים שמאלה לפני מסעדת הדגים. עקבו אחרי השילוט ולכו לאורך הנחל עד שאתם מגיעים לאנדרטה .

נחל החצבאני (שניר)

טיול רגלי. שעה-שלוש שעות.

יוצאים מחניון דרך הנחל. ממשיכים ישר ועולים על הטיילת המחברת בין דפנה למעיין ברוך .הולכים לאורך הטיילת עד שמגיעים לחניון מעיין. חוצים את הכביש לכיוון דרום והולכים לאורך פינות החמד על הנחל .